Franchise

Ben jij enthousiast over voetbal, heb je passie voor het opleiden van jeugdvoetballers én ondernemersdrift? Dan zijn wij een match op het voetbalveld! Eigen voetbalervaring, leeftijd of geslacht zijn niet direct van belang.

Al sinds 2007 is De Voetbalschool de enige echte voetbalschool van Nederland en België, waar kwaliteit voorop staat. Wij werken met een internationaal gerenommeerde methodiek (Total Soccer Method). Uiteraard kom jij als voetbalschoolhouder alle ins en outs hiervan te weten.

Wij bieden jou ondersteuning in het opzetten van jouw voetbalschool, verzorgen de opleiding van al jouw trainers, ondersteunen aan de hand van trainingsprogramma’s, verzorgen de ontwikkeling van promotiemateriaal en helpen bij reclamecampagnes.

Als voetbalschoolhouder krijg je exclusiviteit voor een bepaalde regio. Binnen deze regio mag jij ongelimiteerd activiteiten onder naam en branding van De Voetbalschool organiseren.

Kosten

De kosten zijn afhankelijk van jouw regio en exclusiviteitsgebied, maar houd rekening met een jaarlijkse bijdrage van minimaal €1750. De eenmalige entreekosten (inclusief opleiding en trainingsmateriaal) starten vanaf €1250.

Enthousiast?

Mooi! Neem vandaag nog contact op met Mark Huis in ’t Veld, hij nodigt je graag uit voor een kop koffie en een vrijblijvend gesprek.

Mark Huis in ’t Veld: mark@totalsoccernetwork.com / +31 6 4559 8345.