Over Ons

De Voetbalschool is als sinds 2007 dé voetbalschool van Nederland en België. Tijdens wekelijkse trainingen, voetbaldagen en voetbalstages krijg je bij ons de beste en leukste trainingen! Door jou met plezier te laten trainen, zorgen onze trainers voor ontwikkeling van je vaardigheden en zal je gegarandeerd beter leren voetballen! Ofwel, Met Plezier Leren Voetballen doe je bij De Voetbalschool!

Professionele trainers

Wij werken uitsluitend met professioneel ingestelde trainers, die geloven in ieders ontwikkelbaarheid en de ontwikkeling van het individu voorop stellen. Al onze trainers zijn opgeleid aan de hand van de Total Soccer Method.

Gericht op jouw individuele ontwikkeling

Het is een illusie om van iedereen een prof te maken, maar wij helpen iedereen naar zijn/haar eigen top, ongeacht het niveau. Door te trainen in kleine groepen en veel te variëren en te differentiëren dagen wij iedereen uit zich verder te ontwikkelen. Behalve ontwikkeling op voetbalgebied, dragen onze training ook bij aan sociale en cognitieve ontwikkeling.

Gestructureerde trainingen

De Voetbalschool is de officiële TSM Academy in Nederland en België. Dit betekent dat alle trainingen volgens de hoge eisen van de Total Soccer Method worden gegeven. De ontwikkeling van functionele technische vaardigheden staat centraal. Iedere training wordt nauwkeuring voorbereid en heeft een herkenbare structuur.

Veilige, leuke en uitdagende leeromgeving

Tijdens onze activiteiten doen wij er alles aan dat iedereen zich prettig voelt. Fouten zijn geen probleem en we stimuleren iedereen creatief te zijn en eigen keuzes te maken. Onze trainers benadrukken voornamelijk dat wat goed gaat.