De Voetbalschool is de ideale partner voor uw voetbalvereniging!

Opleiding

Wij ondersteunen verenigingen door middel van opleidingsmomenten voor kaderleden. Van eenmalige workshops tot volledige cursussen en meerjarige ondersteuning. Onze opleidingsmomenten, met een goede balans tussen theorie en praktijk, worden altijd op maat samengesteld. Zodoende zijn ze geschikt voor ieder niveau.

Begeleiding

Behalve dat we trainers opleiden kunnen wij hen ook ondersteunen. Dat doen we tijdens de reguliere trainingen bij jullie vereniging.

Oefenstof

Verenigingen kunnen ook bij ons aankloppen voor ondersteuning op het gebied van oefenstof. Zo bieden we onder meer complete jaarplannen met bijpassende oefenstof aan.

Trainingen

Op verzoek is het ook mogelijk trainingen binnen uw verenigingen te laten overnemen door trainers van De Voetbalschool. Tijdelijk of zelfs permanent.

Meer weten? Neem dan contact op met Dennis Been via
dennis@devoetbalschool.nl