VoetbalStage Kerkdriel - DSC - 'De Voetbalschool Kampioenschappen 2023'

17 — 20 juli

Dit evenement is volledig volgeboekt. Je kunt je inschrijving toevoegen aan onze wachtlijst.

Van maandag 17 t/m donderdag 20 juli 2023 organiseert De Voetbalschool een VoetbalStage in Kerkdriel. Dit voetbalevenement zal plaatsvinden op de velden van DSC Kerkdriel.

Het programma zal er tijdens deze Stage als volgt uit zien:
10:00 – 12:00 uur Techniektraining
12:00 – 13:00 uur Pauze + Quiz
13:00 – 15:00 uur De Voetbalschool Kampioenschappen 2023
De spelers worden door middel van verschillende duelvormen klaar gestoomd voor het kampioenschap. Tijdens het toernooi kunnen spelers individueel en als team punten verdienen. Iedereen maakt dus evenveel kans om te winnen!

Een van de deelnemers ontvangt een toegangsbewijs voor het Fair Play Event. Een dag trainen op een geheime locatie.

Let op: Ben jij al in het bezit van het zwarte shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: VAKANTIE-SHIRT en ontvang €8,50 korting.

Wil jij in de zomervakantie meedoen aan dit kampioenschap? En kans maken op een training op een geheime locatie? Wacht dan niet langer en schrijf je in!

• Data Maandag 17, dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 juli 2023
  • Tijden 10.00 - 15.00 uur
  • Locatie DSC Kerkdriel, Ipperakkeren 2, 5331 XR Kerkdriel
  • Trainingen Functionele techniektrainingen
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt, aandenkens en prijzen voor de winnaars.
  • Overige info De deelnemers dienen zelf te zorgen voor een lunch.

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ totalPrice | currency }}