Voetbaldag Hoevelaken - SC Hoevelaken

10 juli

Op maandag 10 juli begint de zomervakantie. En hoe kan je de vakantie beter starten dan met een Voetbaldag bij SC Hoevelaken. Tijdens deze Voetbaldag wordt er 's ochtends getraind op techniek en worden er 's middags verschillende spel- en wedstrijdvormen gespeeld.

De dag start om 9.00 uur en wordt 's middags om 16.00 uur afgesloten.

Een van de deelnemers ontvangt een toegangsbewijs voor het Fair Play Event. Een dag trainen op een geheime locatie.

Wil jij je vakantie goed beginnen, schrijf je dan snel in!

• Data Maandag 10 juli 2023
  • Tijden 9.00 - 16.00 uur
  • Locatie Hoevelaken - Kerkepad 3, 3871 KJ in Hoevelaken
  • Voor wie Jongens en meiden van 5 t/m 18 jaar, ongeacht bij welke vereniging je speelt. Ook kinderen die geen lid zijn van een vereniging zijn welkom.
  • Trainingen Techniektraining en verschillende spel- en partijvormen.
  • Kosten €34,95
  • Inclusief Aandenkens en prijzen voor de winnaars.
  • Overige info De deelnemers dienen zelf te zorgen voor een lunch.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze activiteit.