Verjaardagsfeestje

Voetballen op je verjaardag met al je vriendjes en vriendinnetjes? Dat kan bij De Voetbalschool!

De Voetbalschool biedt een combinatie tussen een echte voetbaltraining en leuke partij- en spelvormen. Samen met je beste vriendjes en vriendinnetjes leer je een nieuwe passeerbeweging en speel je in teams met en tegen elkaar. Het feestje duurt minimaal 1 uur maar kan, afhankelijk van je wensen, ook langer duren.

Locatie
De Voetbalschool zorgt voor het veld. Bij slecht weer kan ook gekozen worden voor het afhuren van een sportzaal. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.

Kosten
€10,- per kind voor 1 uur voetballen onder leiding van een professionele trainer.
Langer voetballen kan voor €40,- per uur.

Info of direct boeken?
Mail naar dennis@devoetbalschool.nl.

• Data Op jouw verjaardag of een andere dag!
  • Voor wie Jongens en meiden vanaf 5 jaar, ongeacht of je voetbalervaring hebt of niet.
  • Trainingen Techniektraining en/of verschillende spel- en partijvormen.
  • Kosten €10,- per deelnemer voor het eerste uur. Langer voetballen kan voor €40,- per uur.
  • Inclusief Twee cadeaus voor de jarige en aandenken voor alle deelnemers.
  • Overige info Mail naar dennis@devoetbalschool.nl voor meer informatie!

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ discountDisplay }}

{{ totalPrice | currency }}