Techniekschool Hoevelaken - SC Hoevelaken - Najaar 2022

3 november — 16 december

Dit evenement is volledig volgeboekt. Je kunt je inschrijving toevoegen aan onze wachtlijst.

Tijdens de techniektrainingen van De Voetbalschool Hoevelaken train je 6 weken lang onder leiding van professionele trainers.
Gedurende deze periode zal je functionele technieken aanleren volgens de Total Soccer Method, waarbij individuele aandacht centraal staat.

Let op: deze techniektrainingen zijn alleen toegankelijk voor leden van SC Hoevelaken. Door de financiële bijdrage van SC Hoevelaken krijgen leden van de vereniging de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief mee te doen aan de techniektrainingen van De Voetbalschool.

Wil jij ook 6 weken lang trainen bij De Voetbalschool? Schrijf je dan nu in!

Let op: er is maar plek voor 48 kinderen.

• Data Vrijdag 4, 11, 18 november, 2, 9 en 16 december. Uitwijkdatum: 23 december.
  • Tijden 16.00 - 17.15 uur
  • Locatie SC Hoevelaken - Kerkepad 3, 3871 KJ in Hoevelaken
  • Voor wie Leden van SC Hoevelaken: jongens en meiden van 5 t/m 18 jaar.
  • Trainingen Functionele techniektrainingen
  • Kosten €30,-
  • Inclusief Aandenken

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ totalPrice | currency }}