Keeperschool Amersfoort - ASC Nieuwland - Najaar 2022

18 september — 11 december

Dit evenement is volledig volgeboekt. Je kunt je inschrijving toevoegen aan onze wachtlijst.

Tijdens de keeperstrainingen van De Keeperschool Amersfoort train je 10 weken lang onder leiding van professionele trainers, van de Menno Heus Keepersschool.
Gedurende deze periode zal je functionele keeperstechnieken aan leren volgens de Total Soccer Method, waarbij individuele aandacht centraal staat.

De trainingen van De Keeperschool Amersfoort staan onder leiding van de volgende trainers:

• Cas van Cadsand
  • Ingmar Goldhoorn
  • Menno Heus

Wil jij ook 10 weken lang trainen bij De Keeperschool? Schrijf je dan nu in!

Let op: Ben jij al in het bezit van het blauwe shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: DVS-SHIRT en ontvang €10,- korting.

*Schrijf je direct in voor 20 trainingen (najaar 2022 + voorjaar 2023) en ontvang meer dan €25,- korting!

• Data Zondag 18, 25 september, 2, 9, 16 oktober, 6,13, 20, 27 november en 4 december. Uitwijkdatum: 11 december.
  • Tijden 9.45 - 11.00 uur en/of 11.15 - 12:30 uur
  • Locatie ASC Nieuwland - Laan van Duurzaamheid 10, 3824 DZ in Amersfoort
  • Voor wie Jongens en meiden van 5 t/m 15 jaar, ongeacht of je voetbalervaring hebt of nietgens en meiden van 5 t/m 18 jaar, ongeacht bij welke vereniging je speelt. Ook kinderen die geen lid zijn van een vereniging zijn welkom.
  • Trainingen Functionele keeperstrainingen
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt en aandenken
  • Overige info Optioneel: aanschaf adidas kledingpakket inclusief sokken, short (kort of lang) en keepersshirt.

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ totalPrice | currency }}