De Voetbalschool

met plezier leren voetballen

Keeper 3-daagse Amersfoort - CJVV

11 — 13 juli

Dit evenement is volledig volgeboekt. Je kunt je inschrijving toevoegen aan onze wachtlijst.

In de zomervakantie organiseert De Voetbalschool opnieuw een Keeper 3-daagse. Dit grootse voetbalevenement zal plaatsvinden op de velden van CJVV. Op dinsdag 12, woensdag 13 en donderdag 14 juli wordt er gevoetbald onder leiding van professionele trainers, volgens de Total Soccer Method. Spelers kunnen meedoen aan de Voetbal 3-daagse.

Het programma ziet er tijdens deze 3-daagse als volgt uit:
10:00 – 12:00 uur Keepertraining
12:00 – 13:00 uur Pauze + Quiz
13:00 – 15:00 uur Spel- en wedstrijdvormen

Let op: Ben jij al in het bezit van het zwarte shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: VAKANTIE-SHIRT en ontvang €8,50 korting.

Wil je in de zomervakantie door trainen als een profkeeper? Wacht dan niet langer en schrijf je in!

• Data Dinsdag 11, woensdag 12 en donderdag 13 juli 2023
  • Tijden 10:00 - 15:00 uur
  • Locatie CJVV - Gasthuislaan 70, 3817 EP in Amersfoort
  • Voor wie Jongens en meiden van 5 t/m 18 jaar, ongeacht bij welke vereniging je speelt. Ook kinderen die geen lid zijn van een vereniging zijn welkom.
  • Trainingen Keeperstraining en verschillende spel- en partijvormen.
  • Kosten €84,95
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt, aandenkens en prijzen voor de winnaars.
  • Overige info De deelnemers dienen zelf te zorgen voor een lunch.
  • Organisatie De Voetbalschool SA | dennis@devoetbalschool.nl | +31 6 5096 3781

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ totalPrice | currency }}

{{ cartItemCount }} item{{ cartItemCount > 1 ? 's' : '' }} {{ cartTotal | currency }}