Duo-training

Heb jij een voetbalprobleem waar je graag bij geholpen wil worden? Maar vind je het wel leuk om samen met je vriend(in) of teamgenoot te trainen.
Dat kan bij De Voetbalschool! De Voetbalschool biedt namelijk niet alleen privé-trainingen of trainingen in grotere groepen aan, maar je kan ook in kleinere groepjes bij De Voetbalschool trainen.

De Voetbalschool biedt namelijk duo-trainingen aan, oftewel trainingen in kleine groepjes (minimaal 2 deelnemers).
Tijdens de duo-training worden jullie getraind door een professionele trainer, op door jullie aangegeven verbeterpunten, denk aan:

• Techniektraining
  • Tactische training
  • Snelheidstraining (Soccer Speed)
  • Keeperstraining
  • En meer

De Voetbalschool zorgt voor het veld.

Vanaf €60,- per uur.

Info of direct boeken?
Mail naar dennis@devoetbalschool.nl.

• Voor wie Jongens en meiden van 5 t/m 18 jaar.
  • Trainingen Training op jullie verbeterpunten.
  • Kosten Vanaf €60,- per uur.
  • Overige info Mail naar dennis@devoetbalschool.nl voor meer informatie!

Aanmelden

Gelieve de gegevens van de deelnemer (m/v) in te vullen. In het geval van een minderjarige deelnemer verzoeken wij u het telefoonnummer en e-mailadres van de ouder/verzorger in te vullen.

{{ discountDisplay }}

{{ totalPrice | currency }}