Voetbal 3-daagse Amersfoort - VVZA - 'Play the Spanish Way'

16 — 18 augustus

Van woensdag 16 t/m vrijdag 18 augustus 2023 organiseert De Voetbalschool de Voetbal 3-daagse 'Play The Spanish Way', in het teken van het Spaanse voetbal. Dit voetbalevenement zal plaats vinden op de velden van VVZA.

'Play the Spanish way' betekent: tiki-taka, snelle combinaties en fantastische doelpunten. Tijdens deze unieke Voetbal 3-daagse wordt er naast techniek vooral getraind op aanvallen en het scoren van doelpunten!

Het programma zal er tijdens deze 3-daagse als volgt uit zien:
10:00 – 12:00 uur Techniektraining op Spaanse wijze
12:00 – 13:00 uur Lunchpauze
13:00 – 15:00 uur Spel-, wedstrijdvormen en La Liga

Een van de deelnemers ontvangt een toegangsbewijs voor het Fair Play Event. Een dag trainen op een geheime locatie.

Let op: Ben jij al in het bezit van het zwarte shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: VAKANTIE-SHIRT en ontvang €8,50 korting.

Wil je in de zomervakantie door trainen als een profvoetballer? Wacht dan niet langer en schrijf je in!

• Data Woensdag 16, donderdag 17 en vrijdag 18 augustus 2023
  • Tijden 10:00 - 15:00 uur
  • Locatie VVZA - Hoolesteeg 6, 3822 NC in Amersfoort
  • Trainingen Functionele techniektrainingen
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt, aandenkens en prijzen voor de winnaars
  • Overige info De deelnemers dienen zelf te zorgen voor een lunch.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze activiteit.