Voetbal 3-daagse Amersfoort - ASC Nieuwland - 'De Voetbalschool Kampioenschappen 2024'

1 — 3 mei

Van woensdag 1 t/m vrijdag 3 mei organiseert De Voetbalschool een Voetbal-3-daagse in het teken van 'De Voetbalschool Kampioenschappen 2024'. Dit voetbalevenement zal plaats vinden op de velden van ASC Nieuwland.

Het programma tijdens deze 3-daagse ziet er als volgt uit:
9:00 - 10:15 uur Techniektraining
10:15 - 10:30 uur Pauze
10:30 - 12:00 uur De Voetbalschool Kampioenschappen 2024
De spelers worden door middel van verschillende duelvormen klaar gestoomd voor het kampioenschap. Tijdens het toernooi kunnen spelers individueel en als team punten verdienen. Iedereen maakt dus evenveel kans om te winnen!

Minimaal één van de deelnemers ontvangt een toegangsbewijs voor het Fair Play Event. Een dag trainen op een geheime locatie.

Let op: Ben jij al in het bezit van het oranje shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: VAKANTIE-SHIRT en ontvang €8,50 korting.

Dus, wil jij meedoen aan dit kampioenschap? Schrijf je dan snel in!

• Data Woensdag 1, donderdag 2 en vrijdag 3 mei 2024
  • Tijden 9.00 - 12:00 uur
  • Locatie ASC Nieuwland - Laan van Duurzaamheid 10, 3824 DZ in Amersfoort
  • Voor wie Jongens en meiden van 5 t/m 18 jaar, ongeacht bij welke vereniging je speelt. Ook kinderen die geen lid zijn van een vereniging zijn welkom.
  • Trainingen Techniektraining en verschillende spel- en partijvormen.
  • Kosten €64,95
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt, aandenkens en prijzen voor de winnaars.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze activiteit.