Voetbal 3-daagse Hoevelaken - SC Hoevelaken

1 — 3 mei

In de meivakantie organiseert De Voetbalschool een Voetbal 3-daagse. Op maandag 1, dinsdag 2 en woensdag 3 mei, wordt er gevoetbald op de velden van SC Hoevelaken.

Het programma zal er tijdens deze Stage als volgt uit zien:
10:00 – 12:00 uur Techniektraining
12:00 – 13:00 uur Pauze
13:00 – 15:00 uur Spel- en wedstrijdvormen

Een van de deelnemers ontvangt een toegangsbewijs voor het Fair Play Event. Een dag trainen op een geheime locatie.

Let op: Ben jij al in het bezit van het zwarte shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: VAKANTIE-SHIRT en ontvang €8,50 korting.

Wil je in de meivakantie door trainen als een profvoetballer? Wacht dan niet langer en schrijf je in!

• Data Maandag 1 t/m woensdag 3 mei 2023
  • Tijden 10:00 - 15:00 uur
  • Locatie Hoevelaken - Kerkepad 3, 3871 KJ in Hoevelaken
  • Trainingen Techniektraining en verschillende spel- en partijvormen.
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt, aandenken en prijzen voor de winnaars.
  • Overige info De deelnemers dienen zelf te zorgen voor een lunch.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze activiteit.