Techniekschool Amersfoort - VVZA - Najaar 2022

16 september — 9 december

Tijdens de techniektrainingen van De Voetbalschool Amersfoort train je 10 weken lang onder leiding van professionele trainers.
Gedurende deze periode zal je functionele technieken aan leren volgens de Total Soccer Method, waarbij individuele aandacht centraal staat.

De trainingen van De Voetbalschool Amersfoort staan onder leiding van de volgende trainers:

• Fabian Bakker
  • Ruben Huiden

Wil jij ook 10 weken lang trainen bij De Voetbalschool? Schrijf je dan nu in!

Let op: Ben jij al in het bezit van het blauwe shirt van De Voetbalschool, maak dan gebruik van de volgende kortingscode: DVS-SHIRT en ontvang €10,- korting.

*Schrijf je direct in voor 20 trainingen (najaar 2022 + voorjaar 2023) en ontvang meer dan €25,- korting!

• Data Vrijdag 16, 23, 30 september, 7, 14 oktober, 4, 11, 18, 25 november en 2 december. Uitwijkdatum 9 december.
  • Tijden 16.00 - 17.15 uur en/of 17.30 - 18.45 uur
  • Locatie VVZA - Hoolesteeg 6, 3822 NC in Amersfoort
  • Trainingen Functionele techniektrainingen
  • Inclusief Adidas wedstrijdshirt en aandenken
  • Overige info Optioneel: aanschaf adidas kledingpakket, inclusief sokken, short en sweater/jack.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze activiteit.